Thursday, February 21, 2019

Level up

Pernah tak satu ketika kau rasa kau berada dalam "comfort zone" terlalu lama sampaikan perasaan selesa kau tu jadi perasaan yang pelik dan kau mula terfikir "I've been this comfortable for too long until I'm no longer feel comfortable." Haa..gitu.

Entah lah, aku pun tak tahu macam mana nak terangkan secara terperinci perasaan tu. Tapi macam tu la aku rasa sekarang ni. Aku ada dalam "comfort zone" lama sangat sampaikan aku tak rasa nak keluar dari zon tu. Haaa..bila timbul rasa macam tu maknanya kita kena "level up" la.

Bukan bila main game je kita kena level up, dalam hidup kita pun perlu untuk kita level up. Kalau main pubg tu, bermatian-matian kita main sebab nak level up kepada Ace..haa macam tu la hidup kita.

I need to level up my game. That's the only solution.

Sebab aku rasa hidup ni kita kena selalu "level up". Tak kisah la aspek mana, asalkan ada kemajuan dari diri kita. Asalkan kita ada "improvement" yang bermanfaat untuk diri kita dan orang sekeliling kita.

So, let's level up!

No comments:

Post a Comment